Saya di Paper Sinar Harian


Assalamualaikum, 

Kawan kawan yang saya sayanggg ^^

Ada terbaca tak post pasal Malam Tautan Mahabbah di sekolah saya? Haa, kalau nak tahu, dalam majlis tu, guru pengawas saya, Ummi Maudah, ada menjemput reporter dari paper Sinar Harian. Haaaa :)



So, sepanjang majlis tu, ada lah jugak kann mengharap. nak merasa masuk paper. Hihihi, tapi fikir macam "ye ye je dia nak masukkan muka aku."



Keesokan harinya, masa tu saya dekat Taiping, join lawatan selepas PMR, call ibu masa on the way nak balik, and ibu cakap :


"Akakk, muka akak ni kat paper."


"Comel tak?"


"Balik nanti tengoklah."

Hahaha, soalan. Masa tu, hati kemain penuh sukkaaa. Masa balik, terus mintak paper, gunting kemas kemas masuk dalam file. Tak sangka masuk gambar ni. Dengan comotnya. Hehehehe, Alhamdulillah.



Kalau nak tahu pasal Malam Tautan Mahabbah, boleh check di entry ini.





Cepat cepat, cari yang mana satu saya?


Kata Tuan Pengetua yang comel lagi dicintai :)


No comments :