Fahuna di Berita Harian


Assalamualaikum,

Hamdan lillah. Saya nak share sesuatu, hee.

Alhamdulillah, blog Fahuna finally published dalam Berita Harian, sisipan BHSkor SPM.

Untuk Kak Azma yang sabar melayan kerenah saya, dari email sampai ke Whatsapp, terima kasih banyak banyak kakak. Alhamdulillah. Mula-mula, saya jadi segan sebab blog ini jarang-jarang saya update. Sungguh, penyakit MALAS itu jauh lebih sakit! Allahu.

Untuk ummi abah yang tak pernah putus bagi sokongan, untuk Abang dan Una yang tak pernah gagal menghiburkan hati, dan untuk tokwan yang selalu menjadi inspirasi saya, keluarga, rakan rakan, sungguh ini untuk kalian.

Paling utama, segala puji selayaknya untuk Allah Yang Maha Esa.

Tumpang lalu nak tunjuk sikit boleh? Taraaa!



Alhamdulillah, doakan saya mampu melayah tinta lagi ya. Semoga fikrah yang dilisankan mampu menjadi satu anjakan tarbiyyah! Hamdan lillah 'ala kulli haal.

Terima kasih kalian yang sudi membaca Fahuna!




1 comment :

Aishah Norrifin said...

Wuuu... Dia kawan saya. Haha.
Bangganya tgk Huda di dada akhbar. Hehe. Tahniah :)